پرش به محتوا
خانه
خدمات ما
طراحی سایت
سئو
طراحی گرافیک
بازاریابی محتوا
نمونه کار ها
تماس با ما
درباره ما
وبلاگ
خانه
خدمات ما
طراحی سایت
سئو
طراحی گرافیک
بازاریابی محتوا
نمونه کار ها
تماس با ما
درباره ما
وبلاگ
فهرست
فهرست
← صفحه اصلی
← خدمات ما
← نمونه کار ها
← تماس با ما
← درباره ما
شبکه های اجتماعی ما !
با تشکر از درخواست شما ، لطفا فرم زیر را با دقت پر کنید و برای ما بفرستید یا در جدول زیر آپلود کنید
شما میتوانید فرم زیر را نیز دانلود کنید و به ایمیل ما ارسال کنید.
اینجا کلیک کنید
نام
نام خانوادگی
شماره تماس
۳ کلمه در توصیف برند خود بیان کنید.
. 5 ویژگی ای که در توصیف برند شما استفاده می شود، چیست؟(برای مثال: حرفه ای بودن، کیفیت بالا و ... )
در نگاه اول، احساسی که مشتریان شما از برند شما دریافت می کنند، چیست؟
بعد از همکاری، احساسی که مشتریان شما، از خدمات شما دریافت میکنند، چیست؟
چرا این کسب و کار را راه اندازی کردید؟
داستان شروع برند شما چیست و چگونه به مرحله ای که حالا در آن هستید، رسیدید؟
زبان بیان برند شما چگونه است؟(حرفه ای، دوستانه، رسمی و...)
هدف بلند مدت برند شما چیست؟
ارزش های برند شما چیست؟
زبان بیان برند شما چگونه است؟(حرفه ای، دوستانه، رسمی و...)
. در 5 سال، 10 سال و 30 سال آینده، کسب و کار خود را کجا می بینید؟
نقاط ضعف شما، کجاست؟
نقاط قوت شما، کجاست؟
قدمت برند شما چند سال است؟
مخاطب هدف شما چه کسانی هستند؟ آنها را با جزییات کامل توصیف کنید.
اکثر مخاطبان شما مرد هستند یا زن؟
بازه سنی مخاطبان شما چقدر است؟
یک روز مهم از نگاه مخاطب هدف شما، چگونه است؟
مشکلات روزمره ای که مخاطب هدف شما با آن ها دست و پنجه نرم میکنند، چیست؟
مشکلات اساسی که مخاطب هدف شما در کسب و کار خود با آن ها دست و پنجه نرم میکنند، چیست؟
اهداف، آرزوها و انگیزه های مخاطب هدف خود را توصیف کنید.
. چرا مخاطب هدف شما به این اهداف نمی رسند؟ موانعی که در این مسیر دارند، چیست؟
مشکلات موجود در این مسیر، چطور مخاطب هدف شما را درگیر کرده است؟
هویت و داستان برند شما، چطور در حل این مشکلات به مخاطبان شما کمک می کند؟
نحوه دسترسی شما به مخاطبان هدفتان، چگونه است؟
شباهت شما با رقبایتان چگونه است؟
تفاوت شما با رقبایتان در چیست؟
خدماتی که شما به مخاطبان هدفتان ارائه میدهید، چه تفاوتی با رقبایتان دارد؟
مزیت شما نسبت به رقبایتان چیست؟
بنظر شما کدام برند ها موفق هستند؟ نام ببرید( رقیب یا غیر رقیب)
چه مشکلات خاصی را برای مخاطب هدف خود، برطرف می کنید؟
انتظاراتی که مشتریان شما از شما دارند، چیست؟
. چه چیزی از شما، در نگاه مخاطبتان منحصر به فرد است؟
دلیل اعتماد مخاطبان هدف شما، به شما چیست؟
لوگو فعلی شما چیست؟
چه شعاری همراه لوگو شما قرار میگیرد؟
در حال حاضر، از چه کلماتی برای توصیف هویت برند خود استفاده می کنید؟
چه چیز هایی در هویت فعلی برند خود دوست دارید؟ چرا؟
میخواهید مخاطب چه چیزی را از هویت شما برداشت کند؟
در بین کلمات زیر، کلماتی که توصیف گر برند شما هستند را مشخص کنید.
سنتی
مدرن
همکاری
دوستی
به صرفه
لوکس
مشتری محور
تجارت محور
چه رنگ هایی را در هویت فعلی خود استفاده می کنید؟ چرا؟
برای انجام پروژه ددلاینی وجود دارد؟ توضیح دهید
تصمیم گیرنده نهایی پروژه چه شخصی است؟
آیا شخص دیگری در انجام پروژه دخیل است؟(آژانس تبلیغاتی و تیم تبلیغاتی/طراح/فریلنسر)
گر موضوعی در این پرسشنامه پوشش داده نشده است، لطفا بیان کنید.
ارسال